onsdag 20 maj 2015

Kattmöte ........

Och lite annat    ...........

En liten .. men stor kisse .. var lite blyg .. smög lite ..  då satte den sig .. s
å jag kunde få ett bättre kort ..  PÅ väg till Ica för att handla lite
Missade  penionärs-rabatten denna vecka .. för det var spöregn nästan hela dagen i går ..
Men i dag blev det en solig promenad ..   vännen kom i går kväll direkt från sin väns begravning .. .. JAG hade bara träffat honom en gång .. så jag var inte  med ..  om tio dagar är det min tur .. om jag nu ska gå ..  JOBBIGT blir det  .. Samtidigt vill man ta detta avsked .. 

Vila i fred vänner ..
I dag har jag Gjort KALASBIFFAR med grönpepparsås .. MUMS ska det bli .. länge sedan jag gjorde dom nu .. TREVLIGARE att göra mat när man har någon att dela den med ...

SKA bara koka potatisen när han kommer senare i dag .. nu är han  till kaféet och sina  vänner som brukar träffas varje onsdag .. i dag blir det nog tufft .. det saknas ju en av vännerna ...
och begravningen var i går ..

I går var det ett trevligt men lite RUGGIGT balkongbesök ..

DEN ville nog få lite regnskydd en stund ..

HA det så bra ..
HEJ SVEJS ........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar