söndag 8 december 2019

2019-12-08 Söndag


ANDRA ADVENT 
Nu vi det andra ljuset har tänt
VAR hos vännen en stund i går
Fika och så diskade jag och
torkade köksgolvet
Innan handlat lite till han men det mesta till mig
BRA .. för regnar i dag .. behöver inte gå till Ica i dag
i går också  regn .. så bussen hem .. men mera regn i dag
+2,6 garder
 Trött var jag 
MEN denna överraskning såg jag Konstigt att jag inte sett
Det tidigare
MEN nu blommar den igen
den gör det 2 gånger om året 
tror den är på 10 eller 11 året
Min lilla lurventuss
Skönt att den delen blev klar med rören 
MEN vad ska dom göra i veckan som kommer
Koll av 
besiktningsanmärkningar
Vilken dag ..  det blir nån dag mellan den 9 och 13
Hålla sig hemma eller sätta låset i serviceläge 
Men är jag inte hemma
DÅ vet jag ju inte vad som sker
Så dom får komma nån dag då jag är hemma
Måndag städningen .. hemma
Tisdag tandläkaren .. borta
Sen kan jag vara hemma resten av veckan
PUH säger jag bara
HA en trevlig SÖNDAG
Saknar julgranen
MEN trädet är fint också 
Men på dagen är det ju bara en björk
MED granen var det ju liksom jul på gång även på dagen
HEJ SVEJS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar