söndag 5 maj 2019

2019-05-05

Hej alla bloggare ..
Att vara på en ny dator är inte lätt  en laptop också .. inte riktigt min grej
Men jag lär mig väl knappa på den också
Går bättre dag för dag
Så hem sedan och åter till min stora dator 
Men vi tar en dag i taget 
I fredags var vi i Katrineholm 
Det här är Kajsa och Tindra som träffas efter några veckor på varsitt håll
FÖR jag Bor hos CH ni en tid då det är på tok för rörigt hemma
och Kajsa var här hos extramatte .. så passade vi på att besöka 
min syster och deras mamma Kickan
Den 29 april måndag var vi till Ekenäs trädgård .. inga blommor köptes där men vi fikade

Ekenäs slott
Fin utsikt när vi fikade
Där handlade vi en del .. Efter att Barnbarnet var på väg mot Filipinerna
efter en del byten här o där
Ikea
Hemma  var det hål borrade både i golv och tak till elementen 

JA ja  .. rörigt är det
Flera hål borrade i väggen mellan köket och grovköket 

Liten pall till mig som liten är ..
Lynx på morgonpromenad

Fin damm på kort utflykt i går
Köket är på g
Mera utflykt i går 
DET går inte bra på denna dator
men lite kan ni se
Orkar inte trassla mera nu 
HEJ svejs .. återkommer när jag är hemma
på Ortvägen .. kanske i början mitten av veckan som kommer
HEJ då för nu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar