söndag 26 januari 2020

2020-01-26 Söndag

HEJSAN .. dåligt väder i dag
6 + mulet och blåser
SÅ i dag mår inte jag så bra .. fibromyalgiväder 
JA så är det  och så förblir det
Men för övrigt är det väl som det brukar
I går så bakade jag och fixade mina pajer
för magen måste ha mat
Mina pajer .. med broccoli 
Kardemummakaka med lite eget stuk på
Skar upp en bit som fick svalna lite medans jag åt maten
Kvällsväder .. eller mera på eftermiddagen var det .. 15,24 
Framsidan ..
Virkat lite gul o blåa kattmöss
Så har det blivit några flera blåa men inga kort där än
JO det hade jag ju tagit  .. kom jag på
Så mina fibro-fel .. alla stämmer inte på mig men dom flesta
Yrsel .. sällan som väl är
Falsk smärta  .. ja då och då men inte så ofta
Svårt att finna ord .. ja ibland och det är frustrerande 
JA det är trist när jag inte inte hittar ord när man pratat med personer
Domningar ..  ja ibland
ALLA HAR VI VÄL OLIKA PROBLEM
 MEN jag klarar mig med det mesta  själv .. städhjälp har jag
Handlar .. får hjälp av en väninna ibland .. så då åker jag bil
men själva handlandet gör vi båda två då var och en för sig
Så är vi färdig ungefär samtidigt
Kundvagnen ut till bilen .. ibland bär hon upp till hissen
KAN INTE HON så blir det DRAMATEN 
det går bra men tar ju sin lilla tid
Här vid hyllan med skannrarna   en gång
AVSLUTAR med  en vinterbild
HA HA .. jo så ser det ut utanför min balkong i dag
HEJ SVEJS för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar