måndag 26 oktober 2020

2020-10-26 MÅNDAG

 Tiden den går .. MÅNDAG 

NY dag .. ny vecka .. ny tid .. sista veckan i oktober

NU ska jag testa  .. lägga in bilder .. få se  hur många 

jag kan lägga in utan att den säger stopp 

FÖR i går blev det stopp .. MÅSTE kolla vad som är fel 

Bild 1 .. Dagens första bild   08,32 .. nyss uppstigen då

Så här blir det när jag vill lägga in från  datorn 
Då ska vi se  .. så blir det när jag lägger in från   foton

Det finns lite olika sätt att lägga in .. från foton får jag in från en mapp

som bara har äldre bilder

Från datorn .. så var det förut innan det nya kattsajten

Där alla mina bildmappar finns

Ja den vägen går det .. foton  ..  fika i går med en bit tårta 

MEN inte från ..  överför från datorn  .. där alla mina mappar är

S K I T  .. piss .. vad har hänt

Jag fick ju HJÄLP av BERT  den 8 oktober 

och skulle betala  Via KLARNA

INTE fått nån räkning därifrån än

NÅT fel .. ska prata   med BERT 

för så här kan det inte få vara 

Ja ja .. nu är det strul .. 

1 bild sedan blev det stopp   med bilder

men  trixat lite så jag fick in några till

SÅ HEJ SVEJS för i dag

HA DET SÅ BRA .. vi ses nog snart igen 

MED allt  fixat .. hoppas jag 


TACK för idag .. just nu 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar