lördag 31 oktober 2020

2020-10-31

 SISTA OKTOBER 

Kanske sista gången jag är här  .. har startat en ny blogg 

FÖR att det strulat med bilderna

Få se hur det blir i dag

ALLA HELGONS DAG 

TVÄRNIT direkt i dag .. med första bilden 

KONSTIGT i mitt tycke  .. för över allt  på andra ställen fungerar bilder att lägga in

MEN INTE HÄR i bloggen

KNEPIGT 

FRÅN  bilder .. samma bilder men från annan mapp 

Lite nya möss i går .. nedre raden 

OCH där är inte dom senaste och inte mina andra bildmappar 

KAN inte  hålla på att trixa med bilder  och gå omvägar

DET lustiga är att det är från samma konto .. Google 
Denna bild tog jag i morse .. ock lade in på Facebook 
Då kan jag hämta dom i en mapp 
MEN HÄR i bloggen NEJ STOPP här
SÅ NU slutar jag med denna BLOGG här
och så får ni kolla på den nya 

http://Minvardagsvarld.bloggo.nu 
VÄLKOMNA DIT

HEJ DÅ  OKTOBER  hejdå bloggen 

OCH Välkommen NOVEMBER
Vi ses nån annan stans
Jag kommer att länka som jag gjort tidigare
SÅ ni som vill kommer att hitta mig 
TACK FÖR I DAG HÄR
TRIST men när det inte fungerar så får det bli så här
HEJ SVEJS .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar