lördag 9 januari 2016

Äntligen


KOM jag till skott
DAGENS köp ...
Minidammsugaren den nya på laddning .. 16 timmar innan jag får testa den ..
DET blev inte bra där i hörnet där den gamla satt på väggen .. med handtaget uppe .. så det vek jag ner .. så då kan den vara där .. och jag slipper borra nya hål .. för den kan stå där i sin egen fot.. men det går att skruva den om jag vill .. men det vill jag inte ..
 

TOG skogsvägen först till ICA .. så nu är 25 kattmöss på väg till ÅLAND ..
PÅ väg till ÅLAND .. Mariehamn och KATTHJÄLPEN där ..
NU har jag börjat med PÅSKMÖSSEN .. 6 har det blivit redan ..
 
MYCKET snö på träden efter flera dagars snöande
Och mössan den var klar förut .. .. NU är halsduken färdig-

påtad ..
DEN var skön i dag i den 6-gradiga kylan ..
och muddarna var också sköna i dag när det var kallt..
Nu kan jag variera mig ..
 
HEJ DÅ JULEN den är utkastad här hemma ..
BARA slingan kvar på balkongen .. men den får vara ett tag till
HEJ DÅ JULEN ....
HEJ SVEJS ..
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar