fredag 29 januari 2016

HEJ

Bara en snabbkoll här i dag
Jag har fått pippi på apelsiner
STORA är dom en del .. söta o goa ..
DET är vännen som lärt mig äta dessa frukter
SÅ tänkte jag göra detta i går .. men det blev inte så
Vädret var så trist och näst intill storm så vi var inne hela dagen
DET blev en omelett med lite blandat i ..
SEDAN gick vännen hem till sig
HAN ringde nyss .. är på väg med tåget till NORRKÖPING
DET här ska jag prova.. men måste handla först .. så det får bli en annan dag
.. Inget bra väder i dag ..
MEN blåsten är väl inte så jobbig .. så få se om det blir en
ICA-promenad senare ..
HA EN BRA HELG ..
HEJ DÅ
HEJ SVEJS
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Och jag har pippi på clementiner.
    Kanske jag övergår till några apelsiner, om du säger de är söta, för clementinerna är lite sura.

    Så fina foton du gör. att till och med kråkan ser bra ut

    Prinzen hälsar och Kram från matte Mi

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJ .. JAG brukar inte äta citrusfrukter .. men i bland några clementiner.. Men vännen äter apelsiner.. så då smakade jag ..
      Så nu blir det någon ibland

      Radera