måndag 25 januari 2016

NY vecka 4

Mulet grått och + 1,1 grader
OCH det slaskar en del .. blä och blä
TREVLIGT besök på balkongen denna morgon ..
MEN undrar om det blir bobygge där i år..
FÖRSTA gången jag ser att den är inne i holken ..
Hej lilla pippi ..
Välkommen
Sitter fint där .. MAN får vara snabb med kameran
Och inte gå för nära balkongdörren
 
I går var det lite bilåka..
Hittade två nya böcker till min samling .. nu har jag 14 st
I butiken vid Stavsjö ..
Saknar några + hennes barnböcker ..
FÖRST var vi till minneslunden vid NYA kyrkogården ..
TREVLIGT att gå där..


En snöig soffa där..
En del av murarna där..
 
Så for vi mot Stigtomta
DET blev en tvärsöver  väg..
för vi skulle till
KILA KYRKA ..
 
Förbi Jönåker på hemvägen
Stigtomta Kyrka for vi förbi
Ingen bild .. blandat ihop
VI åkte där men ingen bild
DÄREMOT blev det en bild
av en annan kyrka
Jönåker .. den heter LUNDA kyrka

Kila Kyrka ..
PÅ vägen dit var det fart över vägen   6 st .. två fångade jag
För efter kyrkan så blev det mat vid STAVSJÖ
Köttbullar blev det
I dag lämnar vännen åter bilen .. så ska han göra lite egna saker
Tvätta
JAG tvättar och diskar
DET sköter maskinerna
Så är virkningen i full fart .. blir  några nya varje dag .. nästan ..
Men lite korsord och annat blir det också
HA EN BRA DAG och VECKA
HEJ SVEJS ..
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar