måndag 14 augusti 2017

Måndag 14 augusti

FEL dag blev det
Men duschen den var ok ändå och hårtvätten 
MEN trodde jag skulle på MAMMOGRAFI i dag .. men det är ju på onsdag
TUR jag kollade  lappen en gång till i dag

Mammografi .. lånade bilder från lätet
DÅ kan jag ta och dammsuga balkongen från alla blombladen
för oj vad pelargonerna   släpper vissna blad nu ..  
ändå har jag plockat många vissna blommor
Än blommar det fint
OCH den kommer igång nu .. sent blommar den .. men den står ju lite mörkt
08,11 var månen fortfarande uppe
Lite gräsklippning blev det i dag
Vädret är soligt och lite blåsigt  ..  15 grader
Ja den väntar på att få jobba  .. jag är ju lite så där att .. MÅSTE ha lust
Så den har stått där sedan i fredags  .. för då kom den inte  ut på balkongen för jag  
var alldeles för trött då
ATT ha FIBROMYALGI  .. ja det blir inte alltid som man tänkt sig
Det har ju varit väldigt blandat väder sista dagarna
SOL .. regn .. åska .. sol ..  molnigt  .. sol igen .. mera moln ..  regn flera gånger
Men i dag ska jag nog ta tag i detta arbete på balkongen 
Föst nu ska det bli 11-fika  .. och lite DOKTORN KAN KOMMA på TV GULD
 senare när solen börjar komma på balkongen vid två-tiden då ska jag ta tag 
i snabeldraken 
HEJ SVEJS för i dag
HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar