torsdag 3 augusti 2017

Torsdag 3 Augusti

Ja tiden den går
Dagar kommer och dagar går 
 vad är det vi får 
Eller vad är det vi gör
DET blir det vanliga
Frukost en stund efter uppstigningen
 Tidningen ska läsas 
DET blev frukost
OCH bilderna kom fram så nu är det som det ska 
 JA ha 
VAD är det som är fel
kommer inte fram några bilder
 Får logga ut och så återkommer jag 
Det blev rätt nu  .. dagens väder
Så där får man inte göra  .. hänga mattor så det går ner över grannens balkong
OM jag satt där skulle jag dra ner den   .. så dom fick hämta den på marken 
NEJ kanske inte men go lust skulle jag ha  
OM dom inta kom ut på balkongen så jag kunde tjoa på dom
SER det allt för ofta  
DAGENS datorbild när jag startar upp  .. men tror inte jag skulle vilja gå där
MINA Gunilla-böcker
CH,s GUNILLA-BÖCKER
Det är lite olika .. jag har flest
MEN hon har några saker som jag inte har  .. förkläden 
Men dom är måååååååånga år
Jag var där en sväng i går
FINA LYNX kastade sig på mattan
DET var vägarbete på vägen dit 
OCH många humlor i en lite lavendelhäck
 PÅ vägen hem såg jag denna skatunge som fick fjädrarna  omrörda av blåsten
SER ut som en krage 
NÄSTAN hemma .. på kanten på våning 6
En eller två 
TVÅ tror jag
Ormbunke en gren av ..  Kluringen jag visade den 1 augusti
Så hela fina ormbunken 
Solvändan är på g igen
Liksom denna pelargon
 DOM andra blommar för fullt 
MEN resar bort fula blommor då och då
men lika mycket blommor ändå  .. SÅ ROLIGT
 FIN kväll över garageplanen i går kväll  solen skiner på träden över taket
 FICK den av vännen  för en dryg vecka sedan den vita kvisten är ju fin än
och även vissna rosor är fina
HEJ SVEJS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar