tisdag 31 oktober 2017

2017-10-31 Sista dagen

JA på oktober
I MORGON är det NOVEMBER
SLUT på oktober 
VÄLKOMMEN
En äldre bild  .. fick duga i dag
I dag blev det en toppendag
MEN kyligt
08 ,44  Tror jag .. för hade fel tid i kameran
MEN gick upp lite före 9 i morse
Mitt humör var väl inte det bästa
JAG GILLAR INTE detta med tidsomställningen
OCH så inget vatten .. tur det var lite i vattenkokaren så jag fick min frukost
Vattnet kom efter ett tag  .. men oj oj så svart det är först.. spola spola spola mera
LÖVBLÅSNING utanför på fm
SÅ mysigt det såg ut .. två cyklar med lekis-barn   .. tror jag det är
Men dom var en bit ifrån varandra .. så en fick jag med
Efter en stund så pep mobilen .. BÄSTA CH messade
ska du med till ICA .. ja tack .. så klockan 11 for vi iväg
Himlen när vi var vid ICA
DET tog väl en timme ungefär .. jag sa .. släpp av mig vid undergången
SÅ tar jag hissen från INSIDAN .. från framsidan är det en trapp ..
OCH där låg fina vantar vid en sten när jag klev av med min DRAMATENKÄRRA
PÅ innergården .. lövblåsning på g igen  men jag kollade molnen
Flygplans-sträck är det ju
Kommer in i hissen .. färdigstädat .. eller inte .. glömt tror jag
DET kom med en hel del .. MEN blä .. glömde ju tomaterna
13,30 .. nu var jag på en promenad  .. 
UNDRAR vem som bor där
JAG skulle också gå till CH och fika 
Rök .. eller inte .. jag vet
Gick en sväng  innan jag var framme  hos CH  .. en skata i ett träd
Så dags att gå hem   .. ja så kan tydligen också molnen se ut
HEMMA på innergården  .. men går en sväng till
GÅR dit där huset slutar och liten bit till .. på vägen hemåt
BLÄ .. undrar om någon stulit en cykelkorg .. och kastat det som dom inte ville ha
det ligger en cykelkorg där också .. SÅ TRÅKIGT ATT SE 
DET blev lite rodnad  på himlen förut i kväll
Jag har fått ett jobb ..
 ska sy några haklappar till en  lite äldre sjuklig person som behöver detta
Ska klippa till  fyra till  .. den första är mallen .. dom rosa ska bli lite större
SKA bli trevligt att hjälpa till med det
JAG gillar ju att sy .. men ryggen .. tål bara mindre jobb
DETTA kändes som ett lagom stort jobb
AV-slutar med lite nya kattmöss
NU börjar snart tv-kvällen
KLOCKAN är nu 19,30
GO KVÄLL 
HEJ SVEJS .. go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar