torsdag 7 juni 2018

2018-06-07 Torsdag

Hejsan denna torsdag
Blåsigt
26 grader på solsidan  ..  20 på skuggsidan  .. nu när klockan är 10,30
 I går var det nästan höstvindar och bara 15 grader
Solen värmer men vinden är kylig
Den blommar så fint
 Tisdagen var Ica-tur och hämtade stolar som jag hade beställt dagen innan
BARA för att dom inte skulle ta slut .. för båda mina bilförare var borta då
MEN som sagt i tisdags hämtade vi stolarna
så en sväng till Ica och handla
Dynorna tog jag hem själv i måndags per cykel .. och den höll jag på att glömma
utanför Coop .. kom på det i sista minuten när jag gått en liten bit
JA ja .. men det  blev ju bra
Mat måste man ha
Stolarna inne  .. ville kolla allt innan jag bar ut dom på balkongen 
Se hur det såg ut med eller utan dyna .. går att sitta utan också men tusan så
mycket skönare med dynor
PÅ plats  .. och testar med en  nackkudde .. ha ha man tager vad man haver
Vek en av dynorna på mitten och testade  .. så bra det kommer att bli
MEN ska kolla med Coop om det finns nackkuddar annars syr jag
HAR en tunn skummadrass i källaren som skulle vara dill andra dynor
som aldrig blev av när jag flyttade in här för snart 5 år sedan
NU står två andra stolar i vägen på balkongen
LA ut en frågan om någon ville ha på FB   men inte hört nåt än .. 
dom får stå till  efter helgen .. källaren sedan

Det både händer och inte händer saker
detta skal är troligen från någon av måsarna som flyger runt här
vet att det finns många bon på taket
DEN fotade jag i går kväll
Närbild
Moln i går kväll onsdag
Kvällssolen  .. det var nästan mulet hela dagen i går  men på kvällen kom solen
Klockan 10.10 i dag torsdag
OCH månen är framme men lite svag  10,10 
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar