tisdag 19 juni 2018

2018-06-19 Blåser

JA oj oj oj  .. kan nog kalla det storm i dag  .. näst intill i alla fall
Vädret det är förunderligt 
Blåser ibland så sol så man kokar 
JA just det .. vad ska man annars prata om
ha ha 
 Stoppat och ska sända iväg 70 kattmöss
Hade tänkt ta det i dag  .. men lär nog blåsa bort om jag går ut
Det står klart för avfärd .. med en massa tidningar i botten
Som ska till Zoobutiken
Inslagning ska dom ha det till
fiskar när det är kallt  ..  porslin och annat ömtåligt
växter på vintern mot kylan 
20,45 i går kväll
23,08 
Arbete borta i kurvan  gatan ligger på andra sidan huset .. med lite  gångväg mellan
vägen och huset
STAMBYTEN och NYA kök på g  BLÄ .. min tur nästa år
om dom inte skjuter på det igen  .. JA ja  .. väntat 5 år snart
för det sa dom när jag flyttade in här
Blommar för fullt nu
GJORT själv
Då kanske jag ska ta och använda denna  .. hängt i garderoben några år
tappade den ju bara
Några av alla jag hittade på nätet

Några alternativ för användning
En liten pippi på en av lyktstolparna
TACK och hej för i dag
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar