onsdag 3 april 2019

Dag 3 .. 2019-04-03

HEJSAN i röran 
Natten var skaplig trots  en fläkt som surrade och ett lyse som sken in från hallen
Väder i dag som alla andra dagar

Så kom killarna vid 07,30 .. dom bökade
jag frågade var detta med fläkten och träramen var till
TRÄRAMEN  en sluss in till badrummet.. där bytte killen om till overall
Det dammade mycket när dom bilade bort golvet
Så fläkten tog bort dammet
OCH jag åt min frukost ock löste lilla krysset
killarna gick och kom  lite då och då en stund
SEDAN  tog jag på mig hörselskydden
Fått låna av bästa CH .. nu är dom bra att ha ibland vid oljud 
NU VILLE JAG SOVA EN STUND
Satt dom på svagt ljud 
Man kan reglera styrkan så man hör lite eller mycket 
BRA
 hörde killarna lite och det lät som dom bar ut nåt
SEN sov jag
När jag vaknade efter en dryg timme
SÅG det ut så här
Allt i hallen  .. fläkten och den där stora träramen med all plast på var borta
NU en tom hall ett tomt badrum
ja elementet är kvar
Det kommer väl nån rörmokare och tar bort det
För sedan blir det inget element

Ledningarna  tröskeln är också borta
Hade lite kvällsjobb en stund innan sänggående i går kväll
FÅ se om jag fortsätter senare i dag
men  T R Ö T T  i dag
vädret är inte på min sida .. sov sisådär
OCH få se om det kommer några gubbar åter

JUST nu
 INGET MERA
hej svejs för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar