måndag 1 april 2019

1 April 2019 lurendrejeri nej inte alls

DAG 1
Lurendrejeri 
NEJ inte här
STAMBYTET är på g
Just nu åker badrummet ut
Ska kastas
Badkaret ligger i hallen nu




Börjar väl från början

Söndag kväll  moln 
Inte ofta jag är vaken så här tidigt 1 minut i 7 vädret -2,4 grader
07,20 .. måsar ute
08,44  .. kabeldragning in genom postlådan
08.55 kom en container nedanför balkongen
Nästan direkt så kastade gubbarna saker där
09,56 ja ja .. så ska tydligen badrummet byggas
fattar inte så mycket
Den lappen .. där ser jag mitt nya badrum 
10,23  dom kom och kapade några rör
11,27 kollar ut bara .. posten på g

Den gula bilen .. reklam bar den killen på 
11,27  .. mera är kastat
11,38 lite tidigt med maten .. men var hungrig
 Uppe klockan 7 i dag ..
11,53  .. nu är dörrarna  inplastade 
 12,13 nu rivs badrummet
Badkaret är i hallen nu
12,24  där ligger en del saker .. rör och min gamla badkarsstol 

Den kan jag inte använda mera

SKA BLI SKÖNT
när duschen  är klar om tre veckor
BARA  .. väntat i 5 år
Fortsättning följer
HEJ svejs för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar