onsdag 24 maj 2017

Dålig

JAG mår inte riktigt bra
Ingen katastrof
MEN nacken är inte bra
VARIT och tagit lite prover
KAN VARA ATT jag virkat för mycket
MEN  kan vara nåt annat också
för jag får yrsel 
JA ja med åldern kommer olika krämpor
FÅR jag inte VIRKA blir jag på dåligt humör
och NU är jag på DÅLIGT HUMÖR
 för virkningen har inte gått bra på en dryg vecka
NACKEN .. yrsel och allmänt  grinig
VAR HOS DOKTORN  i dag
Blodtrycket en aning högt
ANNARS inga större fel
MEN han tog EKG som var ok
SÅ en massa blodprover som jag får svar på senare
Så jag ska göra som jag känner   att jag orkar
BARA en kul bild när jag cyklade hem
 det ligger lite saker i en grenklyka
JAG står ofta  på balkongen och bara kollar läget
TRIPP TRIPP sa denna SKATA
HA ha .. den hoppade fram så lustigt nedan för balkongen
EN figur i väntrummet i dag
och en annan pippi i väntrummet i går
DÅ var jag hos distriktssköterskan
MEN hon pratade med kollegor
SÅ det blev besök hos dr i dag

DAGENS VÄDER i dag
MOLNEN har varierat under dagen
20 grader 
SÅ det är skönt ute
Men när humöret inte är bra 
DÅ är inget roligt
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar