måndag 22 maj 2017

TRÖGT

Inte på humör .. 
Men det händer lite 
I lördags var jag på en liten teater som min dotter var med i 
ETT  test genom MEDBORGARSKOLAN
om FÖRDOMAR
 Skolan där dom var i
BORGIS teaterlokal
Start-position 
När föreställningen drog i gång
MED en massa tjatter
 sen blev det lite vanligt snack dom emellan
 
I en butik
MIN dotter spelade tjuv
MIN dotter
MEN med min hörsel så fattade jag inte allt
Damer på SNACKBÄNK kan man kalla detta för
Avsslutning
Trevligt   i en timme
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Så blev det lite kulor i mitt fågelbad och vattenställe för småkryp
 Bellisarna har vuxit fint .. köpte dom tidigt
istället för penséer
OCH NU börjar pelargonerna att sätta knoppar
Akvariet har fått ny inredning
 
Nästan hopplöst att få bra bilder .. det speglar sig
 MEN nu får det duga
 Så virkat lite på Sadelskyddet
DET går sakta .. tar lite när lusten kommer 
FÖR tillfälligt är det   inte  roligt att virka
eller har ingen lust
 
I DAG är vädret trist också
 17 grader
 Gråmulet har det varit och blåsigt
EN mås promenerade nedanför balkongen
 HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar