torsdag 15 februari 2018

2018-02-15 Torsdag

Ja ja .. det är strul  .. 
Men nån gång ska det väl bli bra
Det är vännen och hans tarm som strular lite
Åter en undersökning ska han göra 
så troligen blir han kvar på lasarettet över helgen
JA JA 
Den kom med bud i går  .. men oj så sent
klockan var nästan 18,00   när det ringde på dörren

Den är ju så fin och han är ju så snäll som sänder en bukett till mig
PÅ ALLA HJÄRTANS DAG

I går  så blev det ett hjärta av mina kattmöss som jag visade på   kattsajten och
på katthemmets sida 
FÖR katterna ska ju få lite uppmuntran också
I dag är det en till  "gren" som har blommor på sig
Då startade jag upp min dator i dag 
Där borta på andra sidan Parken med lek och tennisplan mm
är det baracker nu  .. dom kom häromdagen
DET är ju STAMBYTE på g i första delen av Ortvägen
tror vi
så dom som dom  byter hos  .. ska bo där under tiden
TRIST men ändå bra .. för hemma kan man ju inte bo under tiden

Lite snö är det på marken
Vädret har varit lite till och från i dag
sol ena stunden sedan mulet .. så är solen framme igen en stund
Men fy vad det blåser kallt
Ja ja så är det
HA det så bra
HÄR hår det sin gilla gång
Virkar och bara är

HEJ SVEJS för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar