måndag 5 augusti 2013

5 augusti .. fortfarande strul.. går bara att skriva i rubriksrutan .. den här gången har det strulat flera dagar än förut.. SÅ jag återkommer.. HEJ SVEJS.. denna sena måndag

 Ja ha.. konstig .. provade och la in en bild.. då kunde jag skriva under bilden MEn det går inte att få fetstil ..
 Sopor som jag var iväg med i dag .........
KVÄLLS MOLN denna MÅNDAGSKVÄLL ..

MIN granne som är 86 år snart  gick och bröt armen häromdagen .. fika i dag på hennes balkong .. kortet tog jag med min mobil.. .. hon sitter och håller i sin NYA kamera.. jag skulle ta ett kort med den på armen ..

Kan inte flytta markören med musen .. men vad gjorde jag nu .. HELT plötsligt fetstil ..
BLIR INTE KLOK PÅ DETTA     .........

JOBBIGT att skriva så här ..
HEJ SVEJS .. vi ses en anna dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar