måndag 12 augusti 2013

DET närmar sig

Flytten närmar sig .. men än vet jag inte vilken dag jag får komma in .. dåligt att dom inte kan prata med föregående hyresgäst .. 
Bilderna 1 grannens balkong .. 2 goda körsbär jag köpt ..
3 mina tomater .. 4 dagens himmel på baksidan ..

FORTFARANDE STRUL MED SIDAN ..
Badrummet  och köket .. VÄLDIGT tomt förutam alla kartonger som finns där .. där aär alla sakerna nu ...
Rummet .. med en del kartonger .. så balkongen som är  ganska så tom nu ..
Hallen .. inte mycket kvar där heller .. Garderoben .. där hänger lite kläder kvar än .. annars är det tomt där ..
                    SOVRUMMET från två håll    .........         SÅ HALLEN två håll

DENNA firma satte upp markisen för snart 6 år sedan .. nu ska den ner.. av samma firma ..

JA ja.. denna sidan som jag inte blir klok på just nu .. det går inte att rulla med rullknappen på musen .. så det är svart att skriva .. om jag vill ändra i början  .. då får jag ta en av pilarna .. det tar för lång tid och krångligt .. Så är det fel så får det vara det ..

I HELGEN elelr i går var det var vännen här .. kan hade pizza med sig.. men han hade frågat mig innan.. så det var ok.. så en stund på balkongen .. innan det kom lite regn .. det avr mest för att det blev så kyligt som gjorde att vi gick in .. nu är han hemma och splockar i sin gamla tidningshög .. OCH jag ska få HJÄLP av FIXARMALTE på em.. då ska en massa hyllor och alla lampor i taket ner ..
HEJ SVEJS FÖR I DAG i denna FLYTTRÖRA ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar