onsdag 28 augusti 2013

28 - 8

Var hemma en stund i går.. då åg det ut så här i badrummet ..

Så har det blivit lite kattmöss virkade dom sista dagarna .. hämtade burken med garner en dag förra vecka .. tiden går lite fortare då .. när man har når att göra..
Ingen dator där jag är nu för tillfället..
MEN sover skönt gör jag .. även om tågen farbörbi lite då och då ..

Ett av alla tågen ..
Solros med fjäril utanför hos min namne ..

En Zinnia med en fjäril ..   i grannens koloni i går .. då fick jag lunch av henne där..

Undra hur detta SKUMHJÄRTA har kommit till i det forsande vattnet vid FORS ..
Det gamla ULLSPINNERIET..

I går hände det en vattenslang i trappen .. ända nerifrån källar upp till andra  våningen ..

Mycket konstigt nu i detta STAMBYTETS konstigheter .. MAN begriper inte mycket av deras jobb ..

UNDRAR vad dom har stöttat upp här .. vid ytterdörren ..

NU slurtar jag för denna gången ..
HEJ SVEJS tills nästa gång..
 
DET var dagens skriverier ..

4 kommentarer:

  1. Vad solrosen var vacker med fjärilen i. Min dator krascha så jag blev av med alla adresser. Men hittade din hos Eivor. Jag fick köpa en ny och satte in i går och nu börjar det att likna något igen här. Jag antar att du inte flyttat in i den nya ännu utan bor i en annan ett tag. Ha dte bra. kram/Anita

    SvaraRadera
  2. Fina bilder med blommor och fjärilar. Det med hjärtat var kul.
    De måste ha vatten för rening vid stambyte, så det är inte så konstigt som de ser ut

    Hoppas du snart kan flytta in i ditt egna nya hem.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fint badrum du har,,,men annars visar du fina bilder...Det kommer att bli fint i din nya lägenhet sedan,,,,Ha en skön dag,,,

    SvaraRadera
  4. I dag tisdag den 10- september klockan 13,25 fick jag internet inkopplat
    Återkommer.. när jag kollat allt annat viktigt..
    JAg trivs i mitt nya boende

    SvaraRadera