fredag 25 september 2015

HEJSAN FREDAG

JO JUST DET  ...  FREDAG I DAG

OJ vad dagarna går när man har fullt upp  ..
även om jag slöat en hel del  .. men då virkar jag möss mm till katterna ..

En beställning som ligger klara att postas i dag  .. hon beställde möss och bollar i grönt och vitt och se så blev det  .. men liten annan färg blev det .. men det är två bonusar  ..

VAR till RUSTA i går .. med hjälp av en bekant ...
DÄR är hyllan i sitt paket i hallen  .. öppet ligger på golvet

Köpte en hylla ..  öppnade paket i hallen ..
men sedan bar in allt i rummet ..
Färdigmonterad blev den till sist ..



Paketet i hallen .. så  hyllan på plats med lite saker i ..  NU slipper jag ha allt på bordet ..
det blev bra ..


NU glömde jag kolla  .. den kanske var med i går  .. men vad då .. repriser gör väl inget .. 
när man är så här söt ..



Detta får jag på Facebook varje dag   .. från pedagogbolaget ..

KAN säga ifrån om jag vill .. men så trevligt detta .. jag som gillar citat  av olika slag ..  TREVLIGA citat  varje dag ..

Har en lite BOK .. som heter TANKEKORN den skriver jag ur på Facebook varje dag    DAGENS CITAT ..

Många använder första delen av sina liv till att göra den andra delen eländig.

Eller ur boken  KLOKBOKEN .. Kärleken blir aldrig omodern ..


HEJ svejs för i dag  ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar