söndag 13 september 2015

Söndags kväll

Vädret har varit skapligt  ..

Sista dagarna  .. förutom blåst .. och  i kväll kom regn   ..

SÅ bra det blev med ommöbleringen .. står här och stoppar mina kattmöss ..
eller Grisarna .. och nu lite bollar också  ...

Fel bild .. men  dessa är ganska så nya  ..


DÄR var rätt bild  .. bollarna  .. + två andra småkorvar kan jag väl kalla dom för  .. 

FICK balkongbesök i dag ..

7 duvor var det nere på gräsplanen  två gånger i dag  ..
men det får räcka med en  här på sidan ..
FULLT upp har det varit i dag ..
BAKAT  ..

TVÅ av tre sorter  som vilar ..

Gräddning pågår ...

KLARA 180 kakor  och tre sorter  .. 75 är nu packade .. ska bli present    i morgon ..
till en 86-åring  .. hon är en liten kakmoster  vad gäller att äta kakor .. och det gör ingen ..
för där finns ingen fetma .. men vad då .. i den åldern kan man väl unna sig det man vill ha  ..
SÅ NU I KVÄLL är LILLA JAG TRÖTT TRÖTTARE än TRÖTTAST  ..
skulle jag kunna säga  ..
FÖR det tar på en FIBRO-KROPP med  detta arbete ..
DET ska bli 70-årskalas här om en dryg månad .. så jag planerar lite för det  ..
om en vecka fyller min NAMNE 70 år .. få se vad jag hittar på där  ..
NU ÄR   snart 22 ......  denna nu regniga söndag
SKA bli skönt att få lägga huvudet på kudden 
GOD NATT ALLA VÄNNER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar