onsdag 2 december 2015

2 december

MED sol och moln
Allt på samma bild .. dagens måne som inte lagt sig än ..
då var kl, 10. ungefär ..
Så solen som skiner  .. lite moln men här blev det ett flygplanssträck ..
det går en hel del plan förbi över Nyköping  då  ..
NYKÖPINGS SKAVSTA  flygplats ligger knappt en mil utanför stan . 
DAGENS FRUKOST
VAR till ICA I GÅR
KOM på .. när jag var hemma .. JUST det TOMTEN .. den såg jag inte
FICK lov att gå en gång till .. inte för tomtens skull
utan för att det blev ett fel på apoteket ..
DÅ såg jag tomten  .. NJA  .. men anade den  ..
PLATT FALL ..
Sa det till tjejerna i kassan  ..
SÅ visade jag en bild på FACEBOOK .. på Icas sida
FICK SAVAR en lina hade släppt och det hade blåst sönder i fästet ..
FÖR oj vad det hade blåst några dagar här .
MIN NYA DATOR ..
NYA bilder då och då när jag loggar in
DETTA var tiden när jag nyss kommit hem första gången från Ica
TOG deras annonsblad över julsaker och julerbjudande
BLEV intresserad av denna telefon ..
VILL ha en ny .. då min DORO  810 inte är vad jag önskade mig när jag köpte
deras smartfone  för drygt ett år sedan ..  mera att den är inte så smart som jag trodde ..
kan inte ha några appar i den .. för då är det fullt i den ..
JA dessa apparater .. även om jag inte har så mycket i den men nån app ..
 som ICAs skulle jag vilja ha
HEJ SVEJS FÖR I DAG
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar