torsdag 31 december 2015

NYÅRSAFTON

Lite snö kom det häromdagen ..
Men vinter.. ja ja ..

Jag är slö .. vad att gäller att skriva för tillfället
HAR fått ett ryggont som irriterar mig
Så fick jag besök av vännen så det har varit lite annat att göra
Prata .. Kela lite .. laga mat .. jo jag lagar mat annars också ..
 Så var jag till Posten på ICA ..
ett paket .. med en påminnelseavi .. undrar vad  dom sysslar med
 Klädfirman som sänder ut paketet ..
Här är tröjan .. det var en rest .. det andra kom för över en månad sedan ..
MEN samma tokiga försening då också ..
Får väl börja handla på ELLOS igen då ..
 Fick gott av min dotter som julklapp .. detta är bara en del av det goda..
Julklapp  .. testhänger ..
FRÅN vännen .. Ska den hänga eller ska den stå på min egenhändiga fot ..
Får testa ..
GOTT NYTT ÅR
 
 2015 är slut snart
I morgon är det
2016

GOTT NYTT 2016

 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar