torsdag 17 december 2015

VINTER

INTE HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
DET ÖSREGNAR som bara den ..............
MINA AMARYLLISAR dom frodas .. denna är i rummet
I går kom årets första julkort hit.. då åkte JULKORTSPÅSEN fram
OCH det är nog runt 40-45 år sedan jag sydde och broderade den ..
vet att jag gav bort några också ..
IBLAND .. när datorn tar paus.. och jag inte varit där på ett tag .. så
är det nya trevliga bilder .. denna var i går .. fel ser jag .. förrgår var det ..
VINTER men inte här
Margareta hälsar till alla
Julen kommer snart
HEJ SVEJS ..
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det var en praktfull Amaryllis. Lyser upp i det trista vädret. Och fina bilder som du alltid har.
    Tack för din kommentar. Här blir det nog mer fart i år. Till barnen och kusin och sedan kommer de hit. Men jag gör inga större saker av det ändå. Det var när barnen var små.
    Grått här också 9 grader men det är snålblåst men julen kommer och går ändå.

    God Jul på dig också och Gott Nytt År. Vi hörs igen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJ .. ja och tre st amaryllisar har jag .. röda men två med lite stänk i .. DET bara regnar och regnar här.. HA det så bra.. GOD JUL och GOTT NYTT år i regnet ..

      Radera