tisdag 8 december 2015

8 december

Soligt men kyligt har det varit i dag ..  minus 4 när jag gick upp
MEN skönt väder ute .. INGEN blåst i dag
KL, 11,00
En timme senare gick jag till ICA
DEN köpte jag ..
UNDRAR om det var HELGA som skräpade ner
SÅ gick jag förbi den där fina granen .. som är två i närkontakt
GICK förbi Coop .. där var det jobb i bortre delen av deras stora parkering ..
KOLLAR runt lite .. en grävare till .. MEN den är ännu längre bort..
en bra bit .. på andra sidan MOTORVÄGEN ..
vid PAUL JUNGS HAGE .. där ska det bli något nytt stort bygge ..
KOMMER inte ihåg vad det är det skulle bli ..
SÅ framme vid ICA .. just då var HELGA på sitt bästa humör ..
OCH se det har hon varit hela dagen ...
HEMMA efter en dryg timme med den nya telefonen .. och den gamla ligger där också  ..
OJ vad grejer det är med
LADDAR den .. det tog en timme .. den var grundladdad..
SÅ letar jag fram manualen ..  får leta på datorn också ..
FÖR jag hittar inte var minneskortet ska sitta ..
Men    S T R U L 
SIMKORTET  .. fel .. det ska vara ett microkort ..
MITT passade inte
RINGER TELENOR .. FÖR jag vill inte ha ett kontantkort från TELIA
 Har abonnemang på TELENOR  .. men gillar inte den DOROn jag har
DOM kan skicka ett kort..  men jag tar en tur till staden i morgon
och går till Karin också ..
SÅ några fåglar utanför
 
HEJ SVEJS
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar