fredag 11 december 2015

Sol och moln ......

........... denna fredag  och blåst
 
OJ oj vad jobbigt med ny mobil..
Massa med ikoner
Så skulle jag ringa .. BLÄ låst ..
Men att öppna detta .. det var inte det lättaste
och inte hörde jag heller.. för jag fick ju inte på högtalaren ..
Få se .. testade att ringa min hemtelefon .. för att prova ..
JA JA det löser sig väl ..
VILL ha bort låset .. om det går ..
DAGENS VÄDER just nu .. men oj vad molnen vandrar
OCH i lekparken är det full fart
Gunga eller åka rutschkana
Det finns fler aktiviteter i denna lekpark .. många av dagisbarnen i närheter
är där nästan varje dag ..
NU är den på g
en av tre som jag köpte  för en vecka sedan
DAGENS CITAT: Starka tillsammans ..
Snöflingor är bräckliga på egen hand. 
 Men se bara vad de kan åstadkomma när de håller ihop.
HEJ SVEJS ..
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar