måndag 7 december 2015

Måndag

Orkade inte i går ..
Andra advent  .. nu vi andra ljuset har tänt ..
 
Lite NOSTALGIBILDER .. från 2010
JAG och CECILIA på NORRTÄLJE KATTHEM
Första gången jag var där för 5 år sedan
NU hittade jag den bilden jag letade efter förut..
Susanne var på KATTHEMMET när jag var där
JAG och Susanne Axell .. hon som leder FRÅGA DOKTORN
på måndagarna i tv 1 ..det var i september 2010  jag var där
Susanne hjälpte till att sälja lotter
OCH året efter när jag var där då också i september .
DÅ var Susanne där också .. men det kortet hittade jag inte nu
ELLER struntade att leta .. två kort fick räcka ..
 
Holland  2011 .. bussresa som var toppen då
Vattenposten  från Östra bergen en dag på en av mina promenader
Men det var länge sedan
SÅ en snö och isigt staket vid ån vid Storhuskvarn
Så ASK o EMBLA .. en bit längre bort utmed ån ..
Behövs inga ord mer här..
JULAFTON 2009
DÅ var det snö ..
Jag och mina 2 flickor  på besök hos en bekant
Många år sedan  1975 eller där omkring
LENA blir 51 den 21 december .. oj oj vad tiden går
MIN ÄLSTA DOTTER
I DAG har jag haft datorhjälp  på min nya dator..
I DAG hjälpte han mig via servern .. SÅ smidigt det är..
HÄR satt vi  vid olika datorer  på var sitt håll i stan .. MEN nu är nog det mesta fixat..
DET var en del justeringar   som skulle till ..
ALLT fungerar bra .. det är bara jag som inte lärt mig hitta allt ..
Men det kommer   .. hittar mer för varje dag ..
HA EN BRA VECKA .. eller tills nästa gång vi ses här
HEJ SVEJS ..
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar