lördag 27 januari 2018

2018-01-27 LÖRDAG

HEJSAN i dagens soliga väder
klockan 9  i morse var det fint väder och det är det fortfarande nu klockan 14,15
Pysslat med lite av varje i dag
tvättat
 rensat lite på diskbänken
löst korsord
I går tog jag  bussen ner på stan till mina vänner
Hade en bunt tidningar med mig
HON får ÅRET RUNT när jag läst ut dom
den här ggn var det ganska så många
Fikade ..  pratade ..  så en bunt tidningar  med hem 
HEMMETS VECKOTIDNING
10 st att bära på .. tänkte ta bussen men gick
Jag gillar inte när det blir för fullt i bussen .. och en del busiga ungdomar
JA ja .. bus kan dom väl göra .. men inte när dom ska åka buss
Så i Stockholmsbacken var det lite is på bergklackarna där
Men nästa klack .. där hade det rasat ner i backen
Hoppas ingen var i vägen
DET var faktiskt riktigt  skönt att gå
 men visst den långa backen den suger
Det blir allt för i dag
NEJ   ..   kom på en sak
JAG klippte ju ut alla GUNILLA-BILDERNA i går kväll 10 st
HON är ju bara sååååååååå trevlig
Ja  just det  .. tänka .. det syns inte
HEJ SVEJS för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar