torsdag 3 maj 2018

2018-05-03 Torsdag

Regn regn och mera regn i dag
Var till Ica i tisdags  .. då var vädret bra
Cyklade ..  det hade regnat på natten

Lagade köttbullebiffar i går  Onsdag
För att stå och rulla köttbullar  .. nja .. det blir biffar istället
lika gott
Kollade ut .. en mås plockade bomaterial  .. och såg lite mallig ut
Men mitt köksfönster är inte bra att fota genom
Inte bara smuts .. utan nån konstig film .. som jag klagade på vid inflytten
Den får jag dras med ..
Solen kom en stund i går em
10,30 var lekisbarnen ute  i går
Min våreld den blommar om
Missade uppgången  .. lite kul att se hur solen rör sig
Den fick jag av grannfrun 
JA så är det  .. när var jag pigg senast
 JA .. när .. bortsett från fibron så är jag LITE pigg då och då ..
EN rolig bild
I dag har vi fikat  .. och på em ska vi äta mina biffar och hon håller med potatisen
OCH grannens hund är sjuk .. eller det är dotterns hund
Stackars VALLE är på Strömsholm .. dom tror han fått i sig  leksaker han tuggat sönder
HAN var hos en granne med en 6-åring   med många små leksaker
STACKARS VALLE bara kräks .. få se senare om det blivit nåt svar
Lilla rara VALLE 4 år
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar