torsdag 31 januari 2019

2019-01-31 Torsdag

STADSTUR med lite försening ..
CH och jag skulle till stan i dag  .. och det ska vi men en buss senare
för hon hade glömt mobilen
Ja ja .. ingen fara skedd
Långa skuggor i går  .. solen framme
BLIR nog skuggor i dag också 
Snabb-blogg nu för jag fick en ½-timme över
Dagens arbetare med stambytet
OCH där är en massa barn på väg till någon pulkabacke
men funderar på vart  .. när dom går den vägen
CH svarade när jag frågade ..  men fattade ändå inte riktigt
Så det får vi ta när vi ses om en stund
Köpte tulpaner i tisdags
delade buketten

Så tre är i köket
I går kväll vid 18,32 så brummade det utanför
Kvällsövning
SEDAN var dom på framsidan väldigt länge .. men fel vinkel så inget kort då
NYA kattmöss
MAT i går  .. korv stroganoff som jag värmde och lite stipe
JAG tar vad jag har ..

Mycket snö utanför porten
OCH även snö på tunnelbanan
HEJ DÅ för nu måste jag sluta
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar