fredag 14 juni 2019

2019-06-14 Fredag

Ja ha .. hur är det här då .. jo som vanligt
ELLER  lite rörigt
JA utanför var det rörigt .. men ändå ordning på det
 det åkte ner i containern lite senare
DET är ju  jobb för grannarna nu i deras lägenheter
PUH
Tack för att mitt är klart
JA nästan
ELLER det är lite småsaker kvar och lite fel som ska fixas
Det blev fint  utanför
OCH jag har stoppat lite kattmöss som ska ut och åka nån dag
när jag får packa dom
Vill man så finns det jobb
NJA .. mer eller mindre ett måste  ..  bytte tassarna på köksstolarna
Detta var i onsdags
NU till torsdag
Hade lite mjölk över  .. så det blev havrepannkakor
mums .. finns för i dag också
och efter matlagning så blir det disk men måste tömma först
Efter lite pyssel och en sovstund så rensade jag 
dekorerade duschdörrarna med halk-fiskarna
Har ju inget badkar och måste flytta dom när jag öppnar dörrarna 
så varför inte pryda dom där .. så en på toalocket och en på soppellen
Så tog jag fram detta .. mätte och kollade .. och mätte igen
jo det blir nog bra
OCH bra blev det .. nja ska fixa hängningen  men annars helt ok 
Trädde grön tråd i bandet det virkade .. det har legat i en låda i många år
NU är det bara köksdörren som ska bort .. men dumma skruvar gör att jag inte kan 
ta bort den själv 
Blandat på balkongen
Fredag nu 
Buketten jag fick av vännen är så fin nu 
och han ringde från Dalarna .. där han är på rehab 
dom hade haft ett busväder på vägen upp i onsdags 
åska regn och översvämningar
Fy .. då klarade vi oss bra
Vädret i dag
OCH kornettblomman i köket  piggnade till efter flytten från rummet
nu är det 16 klockor på den
en plingplong i köket nu och den andra i rummet
bra med hjälpmedel
Det och hörapparaterna  är bra när man inte hör som man ska
HEJ SVEJS FÖR I DAG
Kanske Örebro med föreningen i morgon
och i dag springer studenterna ut här i stan
HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar