onsdag 31 juli 2019

2019-07-31 onsdag

Sista JULI
OJ oj vad tiden går
Ja redan  har Juli försvunnit
JA just nu några timmar kvar på denna dagen så en natt
sedan är det
Augusti
Just nu är vädret lite si och så .. regn i går förmiddag
nu molnigt runt 20 grader
Några små kattmöss har jag virkat
och den vanliga storleken
JUST nu ser det ut som det blir lite
försening med vår KATT-HEMS-RESA
Vännens mage krånglar igen
BLÄ
I går hade jag fikabesök   .. och Kajsa var trött
promenaden hit tar nästan en halvtimme
OCH lite visitkort lämnar hon ibland
INTE hundra procent rumsren än 
men dessa små korvar är inte svåra att ta bort och spola ner
OCH det blev en fjäril på min lilla promenad i måndags
Och så äntligen flyttade jag min mobil i badrummet
DEN hängde ju i handdukstorken
nu var det väl ok men släpade nästan i golvet
och i vinter så är det ju även element
Så en nylontråd på en knappnål in mellan takplattorna
I lördags var jag till Zoobutiken Fina fiskar har dom
Jag skulle köpa nya så  så det har varit städning innan i akvariet
Rört om .. då blir det grumligt
I zoobutiken .. samma sort som mina
men jag köpte lite andra
JUST nu är akvariet  inte tänt än  och  då ser jag ju inget där
får fota  om en stund
FÅR återkomma med akvariet
tar för lång tid innan det tänds
DET blir 
Detta moln som for fram på himlen en dag och det ser ut som någon som äter 
upp dom mindre molnen

Blir inte som man tänkt ibland
Vaknade som vanligt men  lite seg och ska försöka blogga men får inte till det hel som jag vill
Akvariet blev fint men som sagt
inte tänt än .. kan väl vrida på timern .. men vill inte det
HA DET SÅ BRA nu go vänner så blir det mera en annan dag
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar