torsdag 1 augusti 2019

2019-08-01 Torsdag

Välkommen eller inte  du är här ändå
Nya Platy 5 st blev det och så blev det 10 Zebrafiskar

Nya växter blev det 4 st
I går var jag på stan  detta blev ända kortet jag tog då
Utanför Sparbankshuset
Jag skulle ju försöka få tag i fästen till gardinerna
NÄ det blev inte så .. köpa allt i ett går men inte reservdelar
alltså extra fästen  .. om man vill ha det
Men ögondropparna var hemma nu efter stopp nästan halva sommaren
Så en rejäl promenad fick jag .. nästan 2 timmar tog det
bussen ner och hem .. det tog bara 20 minuter
Gick nerifrån Väster upp till öster
kollade in i några olika butiker 
en ny på öster  sybehörsbutik 
Så köpte jag tomater i min fd Icabutik där på Öster innan jag tvärsade lite till
Nyköpings hems kontor
BLÄ stängt hade missat att dom hade kort dag även denna vecka
så då lade jag brevet i deras postlåda
FÅ se när han hör  av sig

Så här såg min dator ut i morse när jag startade upp
inte rätt alls 
kom inte åt nåt av mina saker
Inte bilderna heller eller dokumenten mm
Hade ju så en gång förut 
startade om .. nej  då kom det åter dagen efter utav sig självt
Så jag funderade lite här nyss
Omstart .. få se
OCH se
nu är det ok igen
NU ska jag till ÖPPEN HAND och se
DOM kan ha gamla gardinfästen om jag har tur
dom öppnar två i dag
 sedan har dom öppet på lördag och tisdagar
och i lördags var det ju semesterstängt
Virkade lite kattmöss i går kväll .. inte den rosa
den kom till dagen innan
Så  är det dags att börja virka grisar 
så denna kom till i går kväll innan läggdags för mig
NU stopp här för 
NU ska jag se om jag hittar några gardinfästen
så Ica och köpa ägg
HEJ SVEJS för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar