fredag 16 augusti 2019

2019-08-16 Fredag

Hallå alla vänner och dom som jag inte känner
JA ha .. här i dag igen
Passar på när det händer saker o ting och jag orkar
och humöret är bra
Regnade i morse .. sedan kom solen
Detta  var i SN i dag .. fjärilen klar men björnen  han som målar den har lite kvar
Två kvällars jobb och några på dagen
men virkar mest på kvällen framför tv-apparaten
DET händer lite nu 
JA JA jag avundas dom inte .. deras tur nu att få sina hem omgjorda
Badrummet först som kommer att bli duschrum
FINT det går inte att frångå 
MEN inte alls lika trevligt som förut
Åter är det containrar på plats utanför
OCH pippifåglar som undersöker
Några satt också på Toa-baracken  .. dom brukar vara där då och då
en som undersökte min cykelsadel
Så upp på baracken .. lite tufsig .. det har ju regnat
Andra dagen hiss-killarna är här .. i min port
Har varit nåt strul där

 Så flyttning av sten på g
Ja ha .. ska det där gå måntro
JO upp kom den men lite fel ror jag tjejen tyckte ändå
MEN den gick att flytta
SÅ fick jag telefon
Vännen ringde så jag missade vart stenen tog vägen
SER den inte nån stans utanför
Vännens mage strular lite fram och åter .. så han vill inte åka så långt just nu
 Lite balkongblommor
HEJ SVEJS för nu
HA ha .. rolig bild men så där roligt kommer det inte att bli här
MEN jag gör som vanligt det jag känner för
Hej då 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar