måndag 19 augusti 2019

2019-08-19 Måndag

Hallå måndag och nya veckan
Puh puh 
nja så farligt är det inte  .. men borrljud  hörs
NU är det grannarna i nästnästa port som har sitt stambyte
08,12 då låg det lite  utanför
Då var det mest moln  .. men en liten ljus glugg fanns det
Städning i dag
få se om det kommer en eller två tjejer
Både e-post och SMS i morse att vattnet skulle stängas av akut
en ventil hade pajat .. eller den skulle bytas
MEN jag har inte saknat nåt vatten
tänkte inte på det .. skulle ta 11-fika och spolar
då kom jag på .. men det fanns ju vatten
BRA
Inte den bästa bilden .. men dom blommar om lite

10,46 mera saker utanför
Och vädret är bra nu med sol och moln och lite blåst
Virkat nya kattmöss ..  ok inte ovanligt när det gäller mig
MEN måste variera mönstret
Så 5 olika färger med 3 varv av varje

Några stoppade jag 
TYCKER det blev bra .. men vad tycker alla andra
TROR inte katterna bryr sig
Jag har trevligt när jag virkar
LAGOM stort jobb som jag kan ta när lusten finns
och bra jobb framför tv-apparaten
MIN fibromyalgi klarar ju inte för stora jobb
den var utanför 
öppnade den stora lemmen kollade på ett stort paket
stängde och satte sig i hytten
Sen tog jag mitt fika så vet ej om han lossade eller inte
MEN fy för dimmiga fönster
behövs tvätt .. men det kostar massor av pengar
klarar det inte själv Brukar ta det  då och då när det känns för tråkigt
Samma bolag som städar men dom hyr in en kille från Södertälje tror jag han var
TROR jag ska kolla några här i stan 
Få se när det känns dags
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar