fredag 2 augusti 2019

2019-08-02 Fredag

Ja ha fredag och det händer  lite saker

DATASTRULET det ordnade sig i går
gjorde en omstart .. då blev den som den skulle
kan bli tokigt ibland vid uppdateringar 
det ser jag ju inte alltid
VAR till ÖPPEN HAND i går
fick tag i gardinfästen men en storlek lite för långa men det går ju bra det också
nu är gardinen där den ska
Äntligen  
Det köpte jag för 30:- 
Kissen sitter i köket in mot sovrummet
min nya kompis där
Lite från Ica också tog den omvägen hem från Öppen Hand
Snygg parkering utanför Ica
Senare så på dagen efter maten så sov jag bort några timmar 
efter fixet med gardinen
Sedan på kvällen avkoppling med att virka 3 kattmöss
 Då blev det lite  blandat .. virkar av alla små udda nystan nu
 rensar där då och då
Fredag i dag nu 
men detta tog jag i går em
två portar bort
TROR ägaren bor där i markplan såg en man och han pratade med barnen
Vid morgonfotot av molnen  så var denna skata där på rampen
till containern  .. men den har inte varit där  på ett bra tag
semestertid nu
Sedan for den till baracken som också är tillstängd nu
HEJSAN hoppsan så for den i väg
JA ja .. dessa vattenläckor 
Men vi här uppe klarade oss denna gång
Med dagens  väderbild säger jag
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar