onsdag 5 februari 2020

2020-02-05 Onsdag

Mitt i veckan är det i dag .. lill-lördag sa man förr
Säger väl det i dag också ibland

MÅNDAG hämtning
NÅGRA NYA PÅSKMÖSS  10 olika med gult och ränder finns det 

Hyfsat väder hela dagen

Fick post i går  .. denna ska jag ge bort
Denna har en bekant virkat till mig .. Detta klarar jag inte
JO kanske .. MEN mormorsrutorna  .. dom är jobbiga
..  en snuttedocka kallas det 30 cm är den 
MAX heter han  .. hon döper alla sina dockor 
SÅ onsdag 

Det snöade lite i går kväll
Så såg det ut då 
Virkade på em och på kvällen
MEN sen flög den där lille rackar igång
Så det blev en Ugnspannkaka som var klar vid ½8
Sedan blev det en OSTKAKA på keso
JAG tar inte bittermandel .. det gillar jag inte
MEN i går tog jag kardemumma ca en tsk
Toppengott
Men  det tar längre tid med gräddningen
En dryg timme .. så är den lite lös då
men när den kallnat är den toppen
Fick ny tandläkartid i dag .. Nya tandläkaren lät trevlig
den 21 en fredag ska jag dit .. ont om tider
Men det är ok
NU är det fikadags .. klockan är 11,01
HEJ SVEJS go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar