fredag 14 februari 2020

2020 Alla HJÄRTANS dag

HEJSAN 
Alla 💜💛💚💙💓💙💚💛💜💓 DAG
HA EN BRA DAG
JAG ska försöka
Inte roligt när vännen har cancer
BAKADE i onsdags .. CH var här och smakade den
NU har jag ätit upp en bit av den själv
OCH grannens katt var utanför en stund
En Fluga i köksfönstret 
DEN putsade sig och jag filmade .. men då måste man
lägga in på YOUTUBE först .. vill inte det
DET finns på FB för dom som kan se där
På eftermiddagen var jag med CH och lämnade lite saker 
någon stans i Kålmårdskogen 
Krokek   står det på kortet i mobilen att vi var
EN ravin var det där  och nån liten stuga där i skogen
Så gosig
två hundar
Glada att dom kan springa fritt  För tomten var inhägnad
3 är dom 
Torsdag var det sol
OCH då blir det skuggor
VID 5 på morgonen var jag uppe och kollade
JO  ..  SN hade kommit
Lade den på fotpallen och in i sängen igen
08,22 var jag upp och då sken solen
Kvällen före hade jag virkat lite nya kattmöss
Och på dagen var det städning  runt containrarna
BLEV fint där sedan
 Fint väder i dag ..  fredag .. men hjälper inte när man är ledsen
ELLER mera moloken är jag
 Så har det blivit lite nya kattmöss
NU saknas det 10 till 300 om jag räknat rätt 
FICK till en favorit
DEN STOPPADE .. får några ibland som jag vurmar lite extra för
MEN kan ju inte spara .. det får väl bli nån annans favorit

SEDAN ska dom stoppas och sändas iväg innan PÅSK
Hittade detta i TIDNINGEN EXTRA  någon har ritat
SÅ gulligt så här på alla hjärtans dag 
FINT i KOLMÅRDEN  och skogarna runt där
AVSLUTAR med denna bilden
HEJ SVEJS









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar