torsdag 20 februari 2020

2020-02-20 torsdag

Undrar vad jag gjorde i går  
JO .. jag stoppade dom sista kattmössen 
NU är alla 300 klara 
och 10 ligger i ett kuvert som ska sändas i väg i morgon
DOM andra ska stoppas i större kuvert nästa vecka
PÅSK-MÖSS till "mina"katthem
Ska köpa nya kuvert  i morgon 
6 st .. ett har slutat efter att ägaren gick bort och
ingen annan  tog över det
TRIST att det ska behöva finnas .. för tog folket hand om  sina katter
så vore det väl inte så
OK katter smiter och ungar föds mm
OCH tack till alla som tar hand om oönskade  djur
 och förvildade mm .. mm
Alltså nu är påsksändningen nästan klar
Fel bild men så där står det när jag stoppar
Lite i först 
Stoppade .. ska sys ihop
Lite påskfärger
Ska stoppas
Så efter några dagar .. den sista är stoppad och påsen är full
Tömde ut alla på golvet .. ska kontrollräknas
JO rätt antal och 3 små kycklingbollar mitt på det hela
En beställning kom in i går 
Dom övriga går till mina olika katthem och ska vara framme innan PÅSK
ingen panik alltså
I morgon TANDLÄKAREN .. inte mitt bästa besök 
FÖR se jag gillar inte den inrättningen
MEN ett måste är det .. att det finns
Lite så där känns det
SOLEN var framme i morse en kort stund
TRÅKIGT .. en lekskola har brunnit bara 5 minuters väg  från mig
I går kväll .. såg inget för husen är i vägen .. kände lukten 
Bilden från annan person
PÅ det huset till höger är den där fina HUSMÅLNINGEN som invigdes i höstas
DET sas att det började i en container och spred sig
OCH den lilla skolan där dagis ligger kunde dom inte rädda
Allt är vad tidningen säger .. inte sett hur det ser ut
JUST nu ser det tråkigt ut men det ska väl bli en vår

I går körde dom och la på jord lite till höger
DÄRFÖR en massa spår
OCH där stod ju barackerna förut .. så fult var det redan innan
NU får vi hoppas på vår snart

MEN i dag har den tydligen  försvunnit
DÄR är det ännu mera nu jord nu 
OCH vännen mår skapligt 
I dag behandling sedan i väg på sportlov med barn o barnbarn några dagar
SÅ han skulle få koppla bort allt tråkigt
Hans humör var bättre i går .. men få se .. det går lite upp och ner nu
MEN så är det ju för oss alla .. 
HA det så gott nu go vänner
CANCER är det värsta som finns 
MEN en del blir bra så vi håller alla
👍👍👍👍👍👍👍👍👍
vi kan
HEJ SVEJS för nu 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar