onsdag 22 april 2020

2020-04-22 onsdag 💛 🌞

HEJSAN Sol i dag 
Virrig
Nej inte virrig på det viset
Virrig för postkoden har sagt att  att jag måste byta E-POST
Det kom i går och ska göras före måndag
Går in på COM HEM som är min e-post
Hittar inget .. ringer .. många före
Mejlar .. inte fått svar än
Hittar inget där om när dom ska sluta 
OCH varför .. läste nåt i går och hittar inte det i dag
TYDLIGEN har man hela 2020 på sig
MEN VARFÖR
har inte COM HEM gått ut med det
Fick ett mejl från dom den 17/4 om ändrade priser mm
och en massa nya program på TIVO-TV
jag vill inte ha en massa nya program
Och högre pris
INGENTING om att dom ska sluta
NU bara avvakta och se om dom svarar i dag eller inte
BLÄ för ändringar
Inte länge sedan jag ändrade min e-post då jag fick så många spam
JA JA är väl bara att gilla läget
NEJ inte alls
I går var jag till vännen med lite mat 
tog vägen förbi FÅFÄNGAN
 både jag och nej
Svängde ner mot ån just där  det Sommar-kaféet ligger
Lite före vitsipps-backen 
INTE lika mycket i år som förrförra året
Nere vid ån och perioden .. tränar kanotkillarna
där byggdes det gamla huset om till lägenheter för måste vara 2 år sedan nu
Och en del har balkonger över vattnet
Lite mås och kajbråk om några matbitar
men såg ingen som matade
Ja ja så är det ibland

Då hoppar vi till i dag onsdag då 
DAGENS FÅGEL en skata
högt uppe i björken .. full zoom
Vädret .. sol i dag .. 22 på solsidan och 10 på skuggsidan
Där är skatan  en lite prick

Zoomade in lite
Fel ordning .. tog denna bild i första korsningen när jag gick i går ..
MOBILKORT
HEJ SVEJS
Då har jag skrivit av mig lite ilska 
HEJ DÅ
JUST det .. bänkarna kom i måndags tror jag det var

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar