torsdag 23 juli 2020

2020-07-23 torsdag

OJ vad tiden går
Redan torsdag 
fikat som skulle bli blev  inte riktigt som tänk 
men det blev fika med grannen i går
CH fick besök av sin bror 
det kom lite hastigt på
SÅ då  fick det bli så 
KLART man ska träffa sin bror när tillfället ges
Vi ses ju så ofta ändå
Grannens ben är ont även höften  .. både och
HON åkte på en muskelinflammation
JA ja sån otur en del kan ha
JAG har ont i kroppen
VAR till ICA i går
 Denna är en bit bort efter kurvan när jag går bortre vägen
SOM jag tog i går
Skulle till Zoobutiken .. passade på att ta med mina 
GAMLA SN
DET skulle jag ha .. få se om jag slipper algerna nu
om jag kör regelbundet med algmedlet
DEN gula är när jag byter vattnen
Kom hem lite av varje
POTATISEN är till min potatispaj
MEN glömde purjolöken .. ska testa med vanlig lök
finskuren
SÅ denna .. ser mest vita .. såg den vid förskolan som brann
i januari .. tror jag det var
DEN rosa är så fin
LETAT .. kommer inte på namnet
DENNA fina buske går jag också förbi när jag tar denna vägen 
Tisdag .. då kom det värsta hagelskuren
For in på mattan innan för balkongen
 och det gjorde ont på handen där haglet studsade
DÄR har det varit hagel  .. skönt att dynorna var kvar inne då
Pölar blev det efterråt
OCH jag var  glad att jag inte tog ICA-turen då som jag tänkte
INTE skönt att fått den skuren på sig
Så nya plattan
Ligger så när jag ska sitta i fåtöljen
GÅR riktigt bra
Så viloplats på bänken i rummet
Bra fäste att hålla  i den med
Lite måndagsbakning
Humlebesök på balkongen
Den flyger där
Den  kom igång efter lite småstrul
I måndags var det 
NU är det torsdag

AVSLUTAR  med dagens bild
FRUKOSTEN och lite virkat från i går kväll
Äggen var bara ett kvar  ..  då tog jag en tunnbrödsmacka
med både ost och skinka
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar