lördag 14 februari 2015

14 februari

ALLA HJÄRTANS DAG



Lite trist i dag Ögat är INTE bra .. men ändå ok ..

Så en halsinfektion på g .. B L Ä


MEN när en sån här fin BUKETT kommer med bud .. då blir man TÅRÖGD ..

VÄNNEN hade sänt den ..
pratade med honom några minuter innan blomsterbutiken ringde o sa att det var
blommor på gång
SÅ JAG hade inte en tanke på att dom var därifrån när jag öppnade buketten ..

UNDRADE SÅ .. VEM som sänt dom ..

DÄR ÖVERRASKADE HAN MIG ORDENTLIGT ..

HAN var med SONEN I VÄRMLAND och kollade på RALLY ..

JA JA .. han kom om han vill ..

HEJ SVEJS .. Humöret är lite långt i dag .. Ögat o halsens fel ..

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig snart.
    Fina blommor du fick.

    Jag fick inga alls men är lika glad ändå. Jag får så mycket annat då och då.
    Sol här idag men blåsigt fast solen värmer ganska så bra nu. Härligt.

    Ha en fin söndag

    Kram

    SvaraRadera
  2. HEJSAN .. Blommorna var en överraskning.. MEn förkylningen.. blä ..
    HA DET SÅ BRA

    SvaraRadera