söndag 1 februari 2015

1 februari 2015

I dag snöar det för fullt .. snöblandat med regn i + 0,8 grader

Dagens sida i min 10-årskalender .. med dagens citat ..

Jag har virkat kattmöss i massor dom sista dagarna ..

Så här platta är dom för attt dom ska ta liten plats i min lagerlåda..

Stoppade och sydde ihop dom i morse .. bra att ha några färdiga ..

DÅ hamnar dom här tills vidare .. När det blir någon sändning .. så tar jag med dessa ..
sedan bara att virka nya .. försöker alltid ha ett gäng på lager .. ...

VILKET konstigt väder det varit dom sista dagarna ..

SNÖ ibland .. regn också .. så töar det bort .. gräset har synt .. så är det åter ett lager snö på backen .. JUST nu .. denna söndag 1 februari snöar det för fullt .. men det försvinner nästan lika fort .........

Kl ..11,35 var det så här snöigt..

DÅ är det skönt att vara inne och titta på tv ...........

Babianer som saborterar .. men visst är ungarna söta ..Bildt från TV 2

HÄR har en fått tag i en ryggsäck .. försök inte ta den åter.. BARA att vänta tills han fått det han vill ha .. tog den ur en O-LÅST bil ..

NÄSTA program var trevligare ...

EN man som matade ekorrarna .. från sin husvagn ..

DEN sitter i ingången till hans husvagn .. och äter sina nötter ..

JA en del matar änder .. andra rådjuren .. eller fåglarna .. alla har sina olika favoriter ..

Jag virka mina kattmöss och skänker till "mina" katthem ..

DET är ju så roligt .. och jag vet hur mycket katterna o ägarna gillar dessa möss .. som är stoppade med kattmynta ...

SÖNDAG diskmaskinen är igång .. Korsorden .. i dag blev det virkning ..

Konståkningen är trevligt att titta på ...

HEJ SVEJS

JAG återkommer när jag har lust .. och nått vettigt att skriva om ..

JUST DET .. var till fd grannen i veckan .. då fick jag dessa sköna tofflor av henne ..
DOM var för små till hennes fötter ..
SÅ SKÖNA DOM ÄR ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar