tisdag 3 februari 2015

3 februari 2015

MERA SNÖ i natt ...................

....................... OCH dom sista dagarna

Balkongvy .. NY-plogat på ena sidan .. av gångvägen

Snö på räcket ..

OCH på golvet .. där höll det på att bli en vurpa .. Backade in genom dörren .. 
.. INTE bra med snö under tofflorna .. Men det gick bra ..

BORDE väl ha tagit in mattan i höstas .. men nu får den vara där ..

FRAMSIDAN .......... INTE plogat där än ...

JUST DÅ ... for sopbilen förbi .. finns två sophus på området ..

DAGENS FRUKOST .. groddar av mungbönor och mitt hembakade lingonbröd ..

DOM senast virkade kattmössen .. mittenraden .. dom är lite lurviga ..         
 ..............  men svårt att se på bilden ...........

OCH dessa tre som jag ska ge bort .. LURVISAR ..

MIN QiGong på datorn i går .. jag har en CD som jag köpt för länge sedan .. 
SLARVAT en del .. men nu ska det bli av 2 - 3 ggr i veckan ..
men i MORGON ...... blir det inte av .. så få se om det blir på em .. eller fredag .. ................................. FÖR ...................

i MORGON ................. ska jag OPERERA STARREN .................

KÄNNS lite pirrigt ....................

MEN förra ögat gick bra .... så det ska det väl göra denna gången också ..  
MEN ändå ... FÖR det har ju även blivit fel på GLASKROPPEN ..

den har blivit grumlig .. få se om dom kan fixa även det ...

JA ja är det inte det ena så är det det andra .........

ORD PÅ VÄGEN ...........

Livet består av småstunder, som det är viktigt att kunna njuta av.

HEJ SVEJS .................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar