fredag 6 februari 2015

Vilar ögat

6 februari..

Två dagar sedan STARR-operationen .. Vaknade dagen efter med ett IGENMURAT ÖGA .. nästan ska jag väl tillägga .. men oj så geggigt det var .. fick plocka bort en massa "gruskorn" från ögonlocket .. Så var det inte förra gången .. kan bero på att det är fel på Glaskroppen på detta öga .. MEN nu fredag är det bättre .. men mer irriterat än förra gången .. men det känns som det går åt rätt hål ..

MEN GÖR MINSTA MÖJLIGA ARBETA dom näsrmaste dagarna

I GÅR .. då sov jag nästa hela dagen .. mycket för att vila ögat ...

PÅ väg till lasarettet i onsdags .. snöar .. för fullt .. första svängen ..

Framme vid ån .... det snöar .. var nästan snögubbe ..

DET mysaiga SOMMAR-KAFET i vinterskrud ..

NU syns Lasarettet .. i grådiset långt där borta .. det närmaste är ett äldreboende .. ..

NU på väg hem .. är vid ån igen några änder gick där .. men dom flög ner i ån .. när jag kom förbi ..

Ondagen är ett minne blott .. men ett öga som jag hoppas se klarare på om några dagar ..

DET har varit mulet flera daga .. men i dag kom .......................

solen ........................

SÅ trevligt med sol ..

Men håller mig inne i dag .. ska vara försiktig med solen i det nyopererade ögat ...

HEJ SVEJS ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar