söndag 15 mars 2015

Lite trögt


Har det varit ett tag nu ..
DET mesta beror på det här med ÖGAT .. trist när det inte fungerar som jag vill att det ska .. MEN BARA ATT VÄNTA .. läkningen av STARR-OPERATIONEN  måste ta sin tid .. mins 6 veckor ..  men kan ta längre tid ..
SÅ det här med att jag har fel på GLASKROPPEN på v öga .. och NÄSTAN ingen TÅRVÄTSKA i ögonen .. därav denna IRRITATION .. JA ja .. ibland kommer ALLT på en o samma gång .. så blev det för mig  ..
TRIST .. men det    KUNDE VARA VÄRRE ..

MIN lurventuss-kaktus blommar ..  i går var det fem blommor  ..
börjar Sankt Paulorna  blomma också ..



SÖT knopp  ...

I går kväll blev det blåbär i yogurt ..

Gårdagen väder .. men det går i REPRIS i dag

LITE  kattmöss blir det .. men det går trögt nu när ögat inte är med mig riktigt som jag vill .. i går bara en mus ..den med lila ränder  ...  MEN ingen brådska   .. PÅSKSÄNDNINGEN är redan postad  ...  MEN lägger upp lager..


Våren syns lite här o där ...
HEJ SVEJS  FÖR I DAG

4 kommentarer:

  1. Har också problem med ögonen så jag vet hur det kan vara.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK.. skönt att veta att man inte är ensam.. fått flera som sagt samma saker.. TRIST men så är det .. MEn det kanske blir bättre med nya glasögon.. när allt är läkt.. HA DET SÅ BRA

      Radera
  2. Härliga vårbilder.

    Har opererat för starr också. Det blev jättebra sedan. Hede glasögon innan, nu 10-kronorsglasögon de säljer i vissa livsmedelsbutiker för att ha som läsglasögon. Men det går utan också.

    Ha det fint
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. NÅGRA 10-kronors blir det inte för min del.. synen är sämre än förut.. Så otur med att glaskroppen är fel på.. så dåligt med tårvätska.. SÅ jag får vänta lite.. sedan blir det nya glasögon.. Ibland blir det inte bättre.. vet många som sluppit glasögon efter.. men inte jag..
      HA DET SÅ BRA

      Radera