tisdag 3 mars 2015

Vintern återkom ..

OJ oj ..

E T T STORT N E J sa jag när jag tittade ut i morse ...

JAG som skulle gå o posta en massa kattmöss .. o katter i dag ...

Till Norrtälje katthem .. ska dessa katter o möss ..

Katterna uppradade på en lådkant ..

I GÅR var jag på en SKÖN promenad till ÖGONKLINIKEN .. koll efter STARROPERATIONEN .. det läker bra .. men synen är sämre .. dags för nya glasögon ..
SÅ är det fel på GLASKROPPEN .. men det får jag leva med...
SÅ HAR JAG VÄLDIGT LITE TÅRVÄTSKA .. så jag måste få andra droppar för det ..
SKA till ÖGON-DOKTORN om ett par veckor .. det tar 6 veckor för starren att läka helt.. ibland kan det ta lite mer.. så innan det .. inga nya glasögon ..
så ett återbesök kvar för att kolla om det är helt läkt.. MEN DET SER BRA UT ..

Skillnad på bilder.. denna tog jag på vägen till lasarettet i går ...

Går genom kulverten .. först en bit .. så svänger jag till nästa bit .. så en bit till ..
innan hissen upp till avdelningen ..

Utanför väntrummet ... lite mörk .. men en stor tall där utanför .. så villaområdet nedanför ..

Änder på bron vid ån där jag går över ..

HEJ SVEJS alla vänner ..
DAGENS tulpanbukett ...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar